ASG arenos vadovas: jau greitai Vilniuje turėsime naują ir labai ambicingą komandą © Pauliaus Žukausko nuotr.

Renginių rinkos kasdienybė praėjusius dvejus metus priminė važiavimą amerikietiškais kalneliais, tačiau žvilgsnis į kitų metų renginių kalendorių nuteikia išties pozityviai: grįžta festivaliai, tarptautiniai atlikėjai, drąsiau planuojami turai. Apie tai, ko galime pasimokyti iš praėjusių metų ir į ką vertėtų atkreipti dėmesį planuojantis šiuos – kalbamės su Vilniaus „Avia Solutions Group“ arenos vadovu Andriumi Žiauberiu.

– Ar tiesa, kad šiemet pradėsite „Avia Solutions Group“ arenos rekonstrukciją?

– Taip, rudenį užsidarysime maždaug metų laikotarpiui, tačiau iki rekonstrukcijos arena veiks pilnu pajėgumu, turime suplanavę daugybę puikių ir labai įvairių renginių. Na, o 2023 metais atversime duris visiškai pasikeitę – ne tik tapsime didžiausia bei pažangiausia arena Šiaurės Europoje, bet ir turėsime didesnę areną, nei maždaug 30 Europos valstybių. Arenoje taip pat planuojame įrengti muziejų, restoranų, parduotuvių, vaikų žaidimų zonas ir šeimos erdves. Kuriame vieną pažangiausių mobiliųjų aplikacijų Europos arenų tarpe, ženkliai pagerinsiančią lankytojo patirtį. Kalbu apie tokius dalykus, kaip greitesnis patekimas į areną, maisto užsakymas ir apmokėjimas nė nepakilus iš savo vietos, efektyvesni parkingo sprendimai ir ženkliai padidėjęs vartotojo įtraukimas renginio metu, nei yra dabar. Arena taps daug daugiau negu renginių erdvė – tai didžiulis pramogų kompleksas, paremtas inovatyviausiais technologiniais sprendimais.

– Kokių pokyčių numatoma, žvelgiant iš renginio organizatorių perspektyvos?

– Po rekonstrukcijos ženkliai išaugs mūsų renginių kiekis, todėl daug dirbame prie salės transformacijos procesų automatizavimo ir pažangiausių sprendimų integracijos. Taip pat didelį dėmesį skiriame akustikai – šiuo metu atliekame išsamų akustikos tyrimą, kuris padės dar labiau pagerinti renginio patirtį bei pritraukti vis daugiau atlikėjų iš viso pasaulio. Jau dabar turime savo renginių strategijos agentūrą „Backstage. Event Strategy“ ir LED ekranų nuomos įmonę „On-Stage“, tačiau ateityje plėsime paslaugų pasiūlą. Pavyzdžiui, ketiname turėti lauko LED ekranus, garso, apšvietimo įrangą. Jau dabar pastebime augančią paklausą iš organizatorių, nes galime pasiūlyti beveik viską po vienu stogu – nuo renginio reklamos iki įgyvendinimo. Tikiu, kad arenos rekonstrukcija išeis į naudą tiek šalies renginių rinkai, tiek Vilniui ir visai Lietuvai, kaip renginių traukos centrui, kas skatins turizmą ir stums kultūros sektoriaus kartelę į viršų.

– Sklinda gandai, kad kuriasi naujas krepšinio klubas, kuris žais jūsų arenoje. Ar tai tiesa?

– Taip, jau greitai Vilniuje turėsime naują, modernią ir labai ambicingą krepšinio komandą. Dideli tikslai komandai bus keliami nuo pat pirmos dienos, todėl Lietuvos rinka klubas tikrai neapsiribos. Klubas bus paremtas inovatyviausiais technologiniais sprendimais ir tvariu investavimo verslo modeliu. Sirgalių bendruomenė bus kertinis klubo veiklos akmuo, todėl nuo pat pradžių bus kuriama krepšinio bendruomenė, kuri prisidės tiek prie klubo kūrimo, tiek prie jo valdymo. Taip pat aktyviai planuojami krepšinio eksporto elementai. Apie būsimą klubą netrukus viską sužinosite, tačiau galiu atskleisti, jog tai vienas ambicingiausių projektų, prie kurio yra tekę prisiliesti.

Straipsnio įvertinimas: 4 2
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
    Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...