Kauno „Žalgiris“ laimėjo auksinį Eurolygos marketingo apdovanojimą
Kauno „Žalgirio“ klubas sulaukė aukščiausio įvertinimo tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose. Trečiadienį Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas.
Nugalėtojai buvo paskelbti per Barselonoje vykstantį „Euroleague Basketball Business Summit” suvažiavimą.
Lietuvos čempionų klubas buvo apdovanotas už viso sezono metu vykdytą kampaniją #ManoPirmas, kuria buvo siekta į „Žalgirio“ areną pritraukti iki šiol joje nesilankiusius krepšinio gerbėjus.
Praėjusią vasarą atliktas tyrimas atskleidė kad, net 43 proc. save Lietuvos čempionų gerbėjais laikančių žmonių nėra stebėję „Žalgirio“ namų rungtynių gyvai „Žalgirio“ arenoje.
Taip gimė idėja analogų neturinčiam projektui – #ManoPirmas (užsienio rinkai – #ZalgirisVirgin). Jo metu save „Žalgirio“ gerbėjais laikantys asmenys buvo skatinami pirmą kartą apsilankyti komandos namų rungtynėse bei patirti neišdildomų įspūdžių.
Specialiai „naujokams“ buvo išleistas ir #ManoPirmas paketas. Viso sezono metu savo pirmaisiais kartais, lankantis „Žalgirio“ namų rungtynėse, dalinosi įvairios Lietuvos įžymybės, sirgaliai bei patys krepšininkai.
Tai jau ketvirtas sezonas iš eilės, kai Kauno „Žalgiris“ sulaukia pripažinimo „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose. 2016–2018 metais Lietuvos čempionams būdavo įteikiamas sidabrinis apdovanojimas.
Šiais metais sidabras atiteko Stambulo „Anadolu Efes“ komandai, o bronzinį apdovanojimą atsiėmė Miuncheno „Bayern“ krepšinio klubo atstovai.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą