„Wolves“ – tarp socialinių tinklų lyderių Lietuvos sporte
Praėjusių metų rugsėjo mėnesį 6,5 tūkst. sekėjų „Facebook“ socialiniame tinkle turėjęs naujai sukurtas BC „Wolves“ klubas vos per keturis mėnesius nuo krepšinio sezono pradžios pasiekė stulbinančią 100 tūkst. sekėjų ribą. Šis skaičius yra vienas didžiausių Lietuvos sporto socialinių tinklų erdvėje.
Fiksuojamas įspūdingas augimas ir kituose komunikacijos kanaluose. Klubo naujienlaiškio prenumeratorių skaičius per tą patį laiką padidėjo daugiau nei du kartus, „Tik Tok“ paskyros sekėjų – tris kartus, o „Instagram“ – daugiau nei pusantro karto.
Nuo pat susikūrimo pradžios didelį dėmesį klubas skiria kokybiško vaizdo turinio kūrimui. Sausio pradžioje prieš Citadele KMT taurės ketvirtfinalio rungtynes klubas pirmą kartą „Facebook“ vartotojams parengė tiesioginę laidą, kurioje analizavo būsimo mačo varžovus bei atskleidė įdomios ir niekur dar neplatintos informacijos.
Nuolatinės įvairios rubrikos, reportažai iš rungtynių ar komandos užkulisių, interviu, pokalbiai su žaidėjais, kuriems klausimus užduoti galimybė suteikiama visiems norintiems – tai tik dalis reguliariai krepšinio mėgėjams pateikiamo turinio.
Ši veiklos kryptis neliko jų nepastebėta. Per tą patį 4 mėnesių laikotarpį „YouTube“ vaizdo įrašų dalinimosi ir transliavimo platformoje „Wolves“ turinys buvo peržiūrėtas beveik 1 mln. kartų, tuo tarpu paskyros prenumeratorių, kurie visus vaizdo įrašus pamato pirmieji, skaičius išaugo septynis kartus ir jau viršijo 17 tūkstančių ribą.
Socialinių tinklų augimas parodo tik dalį klubo vykdomo darbo krepšinio bendruomenėje, siekiant didinti klubo vardo žinomumą, skatinti susidomėjimą jo veikla bei auginti krepšinio komandos gerbėjų skaičių.
Aktyviai Alytuje dirbdamas su įvairiomis socialinėmis grupėmis bei rungtynių metu kurdamas jaukią ir šeimoms pritaikytą renginį, klubas kone 10 kartų padidino krepšinio rungtynių miesto sporto arenoje lankomumą, palyginti su pora paskutinių sezonų.
Šį sezoną per aštuonerias Dzūkijos sostinėje sužaistas „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynes vidutiniškai stebėjo po kone 2000 žiūrovų.
„Matome, kad klubas eina tinkame linkme, siekdamas savo užsibrėžtų tikslų. Nesame tradicinis klubas, nenorime būti tokie pat, kaip visi, todėl nuolat ieškome nestandartinių sprendimų ir veiksmų, kurie, kaip rodo labai greitai augantys skaičiai, pasiteisina. Stengiamės krepšinio fanams socialinėje erdvėje pateikti kokybišką, įdomų ir įtraukiantį turinį, o Alytaus arenoje kiekvienos rungtynės tampa patraukliu renginiu, kurio miestiečiai laukia, noriai lankosi ir vis aktyviau palaiko mūsų komandą“, – kalbėjo „Wolves“ klubo vadovas Andrius Žiauberis.
Vienas iš klubo veiklos krypčių yra krepšinio eksportas į užsienio šalis. Veiklos modelio pradžiai „Wolves“ klubas pasirinko Filipinus – daugiau nei 100 mln. gyventojų turinčią Azijos šalį, kurioje būtent krepšinis yra sportas numeris vienas.
Sutelkti dėmesį Filipinų rinkai nuspręsta po to, kai klubas sukirto rankomis su šalyje žinomu ir rinktinei atstovavusiu gynėju Juanu Gomezu De Liano, kuris tapo pirmuoju Filipinuose gimusiu vyru krepšininku, pasirašiusiu sutartį su Europos klubu.
Siekdamas plėsti savo veiklą ir sudominti šalies krepšinio bendruomenę, „Wolves“ klubas pristatė naują administracijos narį – regiono vadovą Filipinuose, atsakingą už krepšinio komandos žinomumo didinimą, rinkodaros projektus, komunikaciją ir viešuosius ryšius dėl krepšinio iš proto einančiame salyne.
Kryptingas darbas ėmė duoti vaisių. Filipiniečių krepšinio gerbėjai ir žiniasklaidos priemonės pradėjo vis labiau domėtis klubu, todėl nuspręsta imtis papildomų žingsnių – krepšinio rungtynių transliacijų Filipinuose, kurias komentuoja žinomas vietos sporto žurnalistas ir ilgametis komentatorius Billas Velasco.
Negana to, „Wolves“ klubas pradėjo bendradarbiavimą su sporto įrangos ir aprangos gamintoju „Jersey Haven“. Šiam Filipinų sporto bendruomenėje puikiai žinomam prekės ženklui patikėta rūpintis komandos atributikos gamyba ir platinimu vietos rinkoje.
„Krepšinio eksporto modelis mūsų klubui yra labai svarbus. Todėl jau pirmajame savo sezone esame apsibrėžę aiškias kryptis, kuriomis einame ir siekiame savo tikslų. Filipinai yra didžiulė krepšinio rinka, todėl pirmuosius žingsnius dedame būtent šioje šalyje. Džiugina klubo žinomumo augimas, susidomėjimas komanda. Tai rodo, kad atliekami darbai yra matomi. Būtent to šiame sezono etape siekiame ir neketiname sustoti“, – sakė A. Žiauberis.
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Komentarų šiame straipsnyje kol kas nėra...
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cituoti komentarą